Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu a analytické účel. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 
Náš partner:
 
Oblíbené weby:

Novinky

arr312.-23.9. NEODESÍLÁME!Objednávky přijaté mezi 12. a 23.9. budou odeslány 24.9. Omlouváme se za komplikace:-)...

Vítáme Vás na Latamer.cz!
Pořiďte si u nás do svého šatníku nebo do bytu trochu barev a šmrncu z Latinské Ameriky...

  

Doprava po ČR při objednávce do 500,- Kč pouze 50,- Kč!

Doprava po ČR při objednávce nad 1500,- Kč ZDARMA! 

Doprava na Slovensko v případě využití Zásilkovny 95,- Kč, dobírka v EUR.

Kontakt

Eva Záhrobská
tel: +420 777 124 564
napište nám

Anketa

Sice nevěřím na denní horoskopy, ale na charakteristiky znamení jo. A mám dojem, že Latamer přitahuje určitý typ lidí, tak si to chci ověřit. Jaké jste znamení?:) P.S. Zatím se mi to potvrzuje:)

Beran, Lev, Střelec 37% Býk, Panna, Kozoroh 19% Blíženci, Váhy, Vodnář 23% Rak, Štír, Ryby 21%

DOPRAVA A PLATBA
Doprava a platba

 

Doprava po ČR

Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme běžně nejpozději následující pracovní den. Pokud by to nebylo možné, budeme Vás kontaktovat.

 

Česká pošta - Balík Do ruky

Česká pošta Vám doručí Vaši zásilku již následující pracovní den po odeslání. Bude Vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení Vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

Při objednávce nad 1 500 Kč neplatíte poštovné, které jinak činí 125 Kč.

 

Česká pošta - Balík Na poštu

Česká pošta doručí Vaši zásilku již následující pracovní den po odeslání na jednu z 2600 pošt po celé ČR, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním města či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Pokud je tato služba pro vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit pro doručení vaší zásilky službu Do ruky, nebo kurýrní službu PPL.

O možnostech vyzvednutí Vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete Vaši zásilku vyzvednout.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

Při objednávce nad 1 500 Kč neplatíte poštovné, které jinak činí 105 Kč.

 

Česká pošta - Doporučené psaní

Při objednávce do 500 Kč můžete využít levnější způsob dopravy - doporučené psaní. Česká pošta tento typ zásilky obvykle dodává následující pracovní den po odeslání. 
 

PPL

PPL Vám doručí Vaši zásilku již následující pracovní den po odeslání. Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka Vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hod. v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

V den předání vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni emailem.

V případě nezastižení Vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se Vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení Vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní (dobírka), nebo 3 dny (platba předem). Informace o možnosti vyzvednutí si Vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání Vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

Odkaz pro sledování Vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL

Sledovat svoji zásilku a zjistit potřebné informace můžete i pomocí chytrých telefonů díky aplikacím iPhone a Android.

 

Zásilkovna 

V eshopu si při objednávce vyberte pobočku, kterou máte nejblíž. Předáme zásilku dopravci a ten Vám pošle email s trasovacím číslem, zásilku můžete sledovat online. Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo Vám dopravce zašle sms a email s heslem. Od této chvíle si ji můžete na základě hesla kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Obvyklá doba pro doručení zásilky na výdejní místo je dva pracovní dny  od expedice. 

Výdejní místa neslouží pro uplatnění reklamace ani vracení zboží ve 14-ti denní lhůtě. Ve výdejním místě není možné platit platební kartou. Více informací na zasilkovna.cz.

 

Osobní odběr

Zboží lze také osobně vyzvednout ZDARMA na adrese: Ve Vilách 1129, Nové Město nad Metují, 549 01. V případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku a zaplatit ji předem na účet. Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš e-mail.

 

U objednávky nad 1500 Kč je doprava po ČR ZDARMA.

 

Doprava do zahraničí

Doprava do zahraničí činí 250 Kč, ale může být individuálně upravena.

V případě využití Zásilkovny, zaplatíte při objednávce na Slovensko 95 Kč. Popis služby viz. výše.

 

Platba

Dobírka

Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve Vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Faktura bude součástí zásilky. 

Bankovní převod

Platba uskutečněná předem bankovním převodem na náš účet 2300524956/2010 vedený u Fio banky a.s.. Účet je uveden také v potvrzovacím emailu, jako variabilní symbol použijte prosím číslo objednávky. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-2 pracovních dní. 
Zboží odesíláme po obdržení platby Vámi zvoleným způsobem. Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.