Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu a analytické účel. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 
Náš partner:
 
Oblíbené weby:

Vítáme Vás na Latamer.cz!
Pořiďte si u nás do svého šatníku nebo do bytu trochu barev a šmrncu z Latinské Ameriky...

  

Doprava po ČR při objednávce do 500,- Kč pouze 50,- Kč!

Doprava po ČR při objednávce nad 1500,- Kč ZDARMA! 

Doprava na Slovensko v případě využití Zásilkovny 95,- Kč, dobírka v EUR.

Kontakt

Eva Záhrobská
tel: +420 777 124 564
napište nám

Anketa

Sice nevěřím na denní horoskopy, ale na charakteristiky znamení jo. A mám dojem, že Latamer přitahuje určitý typ lidí, tak si to chci ověřit. Jaké jste znamení?:) P.S. Zatím se mi to potvrzuje:)

Beran, Lev, Střelec 37% Býk, Panna, Kozoroh 19% Blíženci, Váhy, Vodnář 24% Rak, Štír, Ryby 21%

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
Vrácení zboží, výměna a reklamace

 

Vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu

Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, nepoužité a s dokladem o koupi na níže uvedenou adresu: 

Eva Záhrobská
Ve Vilách 1129 
Nové Město nad Metují
549 01

Náklady spojené se zasláním vráceného výrobku zpět na adresu prodávajícího hradí vždy zákazník (kupující).

Po obdržení vráceného zboží Vám bude vrácena cena zboží bankovním převodem, a to nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží.

 

Výměna zboží

Pokud jste si objednali nesprávnou velikost bot či oblečení, rádi Vám je vyměníme, pokud bude požadovaná velikost skladem. Proveďte novou objednávku s poznámkou o výměně zboží a číslem původní objednávky. Zboží odešlete na kontaktní adresu (doporučeně, nikoli však na dobírku). Zakoupené zboží musí být vráceno nepoškozené a nepoužité, bude znovu prodáváno. Zdarma Vám pak zašleme jinou velikost.

 

Reklamace zboží v důsledku výrobních vad

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zákazník je povinen při reklamaci předložit vadnou věc čistou, úplnou (všechny části). V případě zaslání věci k reklamaci poštou nebo spediční firmou je třeba zboží dostatečným způsobem zabalit a zajistit proti poškození.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Zašlete reklamované zboží (včetně kopie dokladu o prodeji a průvodního dopisu se stručným popisem vady) na adresu:

Eva Záhrobská
Ve Vilách 1129 
Nové Město nad Metují
549 01

Průvodní dopis musí obsahovat tyto náležitosti:

    jméno a příjmení kupujícího
    číslo objednávky
    označení reklamovaného zboží
    důvod reklamace
    datum nákupu
    číslo účtu pro případné vrácení peněz

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat emailem do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě uznání reklamace je vada výrobku odstraněna. Pokud je vada neopravitelná, bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude částka vrácena na bankovní účet.