Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu a analytické účel. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

FACEBOOK
 
 
NÁŠ PARTNER
 
OBLÍBENÉ WEBY

 


VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
Vrácení zboží, výměna a reklamace

 

Vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu

Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, nepoužité a s dokladem o koupi na níže uvedenou adresu: 

Eva Záhrobská
Ve Vilách 1129 
Nové Město nad Metují
549 01

Náklady spojené se zasláním vráceného výrobku zpět na adresu prodávajícího hradí vždy zákazník (kupující).

Po obdržení vráceného zboží Vám bude vrácena cena zboží a nákladů na dodání bankovním převodem, a to nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží.

 

Výměna zboží

Pokud jste si objednali nesprávnou velikost bot či oblečení, rádi Vám je vyměníme, pokud bude požadovaná velikost skladem. Proveďte novou objednávku s poznámkou o výměně zboží a číslem původní objednávky. Zboží odešlete na kontaktní adresu (doporučeně, nikoli však na dobírku). Zakoupené zboží musí být vráceno nepoškozené a nepoužité, bude znovu prodáváno. Zdarma Vám pak zašleme jinou velikost.

 

Reklamace zboží v důsledku výrobních vad

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zákazník je povinen při reklamaci předložit vadnou věc čistou, úplnou (všechny části). V případě zaslání věci k reklamaci poštou nebo spediční firmou je třeba zboží dostatečným způsobem zabalit a zajistit proti poškození.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Zašlete reklamované zboží (včetně kopie dokladu o prodeji a průvodního dopisu se stručným popisem vady) na adresu:

Eva Záhrobská
Ve Vilách 1129 
Nové Město nad Metují
549 01

Průvodní dopis musí obsahovat tyto náležitosti:

    jméno a příjmení kupujícího
    číslo objednávky
    označení reklamovaného zboží
    důvod reklamace
    datum nákupu
    číslo účtu pro případné vrácení peněz

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat emailem do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě uznání reklamace je vada výrobku odstraněna. Pokud je vada neopravitelná, bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude částka vrácena na bankovní účet. 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ