- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
Vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu
Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Vyplňte prosím níže uvedený formulář pro Odstoupení od smlouvy. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, nepoužité. Zašlete jej prosím spolu s formulářem a dokladem o koupi na níže uvedenou adresu:
Eva Záhrobská
Ve Vilách 1129
Nové Město nad Metují
549 01
Náklady spojené se zasláním vráceného výrobku zpět na adresu prodávajícího hradí vždy zákazník (kupující).
Po obdržení vráceného zboží Vám bude vrácena cena zboží a nákladů na dodání bankovním převodem, a to nejpozději do 14 dnů od přijetí zboží.
Odstoupení od smlouvy
Výměna zboží
Pokud jste si objednali nesprávnou velikost bot či oblečení, rádi Vám je vyměníme, pokud bude požadovaná velikost skladem. Proveďte novou objednávku s poznámkou o výměně zboží a číslem původní objednávky. Zboží odešlete na kontaktní adresu (doporučeně, nikoli však na dobírku). Zakoupené zboží musí být vráceno nepoškozené a nepoužité, bude znovu prodáváno. Zdarma Vám pak zašleme jinou velikost.
Reklamace zboží v důsledku výrobních vad
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.
Zákazník je povinen při reklamaci předložit vadnou věc čistou, úplnou (všechny části). V případě zaslání věci k reklamaci poštou nebo spediční firmou je třeba zboží dostatečným způsobem zabalit a zajistit proti poškození.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
Zašlete reklamované zboží (včetně kopie dokladu o prodeji a průvodního dopisu se stručným popisem vady) na adresu:
Eva Záhrobská
Ve Vilách 1129
Nové Město nad Metují
549 01
Průvodní dopis musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno a příjmení kupujícího
číslo objednávky
označení reklamovaného zboží
důvod reklamace
datum nákupu
číslo účtu pro případné vrácení peněz
Vzor Reklamační protokol
O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat emailem do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě uznání reklamace je vada výrobku odstraněna. Pokud je vada neopravitelná, bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude částka vrácena na bankovní účet.